2010. október 21., csütörtök

Gyöngyös találkozó

Pénteken volt a negyedik gyöngyöstalálkozó, amit ismét Beánál tartottunk. Az előző alkalommal kaptam ezt a nyakláncot Beától, és megegyeztünk, hogy Ő cserébe egy brosst kér.

Nem mondta, hogy milyen szinűt, fomájút szeretne, úgyhogy hosszas gondolkodás után egy rózsakvarcos befoglalásos brosst készítettem Neki.

Aznap is tartottunk csereberét, amin én Nórit húztam. Sajnos már nem tudtam lefényképezni a nyakláncot előtte, úgyhogy azt csak akkor tudom megmutatni, ha Nóri lefényképezi nekem. Én pedig Beától kaptam egy gyönyörű Onix-bronz szettet.

Nagyon örültem neki, és remélem, hogy Bea és Nóri is olyan örömmel fogja viselni a brosst/nyakláncot, ahogy én. Köszönöm szépen, és nagyon jól éreztem magam ismét, már nagyon várom a következő alkalmat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments