2010. október 21., csütörtök

Granada, Capricho és Csillagbogyó

Szerdán végre megcsináltam...Volt időm, lehetőségem, és még ami kell hozzá, hogy elkészíthessem életem első Granadáját... Jaj annyira tetszik:D Nagyon jó minta, egyszerű, nem túl hosszadalmas, és nagyon mutatós.



A Capricho pedig még szombaton lett kész, csak azóta nem volt túl sok időm blogolni, így azt most mutatom meg. A színe sajnos nem látszik jól a képen, de azt hiszem erre mondják, hogy Ciánkék. Nah de mindegy is, IMÁDOM ezt is. Gumicérnára fűztem, mert nekem ez úgy tetszik ha passzos. Ezért nem is használtam fel a minta szerinti szem igényt CSAK 308 szemet:D


Minta: Unicornio

A 3. ékszer amit mutatok Kriszta Csillagbogyójából készült nyaklánc. Tuti, hogy ebből is fog még készülni. (Amúgy amit az előző bejegyzésnél nem tudtam megmutatni Norita nyaklánca - ez alapján készült, csak fekete-ezüst színben)


Minta: Kriszta

14 megjegyzés:

Kriszta írta...

Szépségesek!!!! :-)

Noyka írta...

A Te mintád:D

Pearly / Gyöngyike írta...

Mutatós darabok lettek! :)

LUJZA Gyöngyei írta...

A Capricho színéért teljesen oda vagyok! Az ötlet pedig, hogy gumicérnára fűzöd, szuper!!! Van tapasztalatod ezzel, hogy mennyire tartós így az ékszer? Mert általában nálam ezek a gumicérnásak elég hamar elszakadtak régebben... :) Alíz

Ági mama írta...

Gratulálok! Mindhárom munkád csodálatos!!

Szikati írta...

Gyönyörű darabok! A Granada különösen megfogott, azzal, hogy csak a zöld színt variáltad.

Krisztina írta...

NAgyon szép lett a Granadád.

A Capricho is tuti lett zöldben. Utóbbival még csak szemezek, de a gyöngyök hozzá már az egyik dobozkámba lapul, csak idő, idő, idő...

A csillagbogyó is mutatósra sikeredett!

Edit írta...

Nagyon szépek!!!!!!! A Granada a kedvencem, nagyon tetszik a színe!

Lakota mágia írta...

Csodaszép ékszereket készítettél, nálam is a Granada a nyerő, gyönyörű színe van!!!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Drága Noyka! Hát Te milyen csodaszép ékszereket alkottál! Isteni színei vannak a Granadádnak, és a giga karkötődnek! Nagyon-nagyon tetszenek! A bogyóka is!
Ügyes vagy! :)

Márticska írta...

A Granada szinétől elolvadtam! A többi is csuda klassz, de az első fantasztikus!

NemVal írta...

Nálam is a Granada a nyerő. Azért a többit sem utasítanám vissza, azok is nagyon szépek.

Kati írta...

Gyönyörű mindegyik és ez a gumicérna, nagyon jó ötlet! Azért nem mertem nekiállni eddig a Capricchonak, mert nem tudom kiszámolni a pontos méretet. De ezzel rugalmas lesz és nem szakad! Feltétlenül ki fogom próbálni:)) Nagyon tetszik a Granada színe!!

Bódis Katinka Dorottya írta...

Gyönyörű!!!
Nem tudnál segíteni hol találom a mintát? Ha kell meg is venném! Már régóta szeretnék én is készíteni Granada medált, csak a mintát nem találom sehol!
Köszönöm szépen! Katinka

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments