2010. november 16., kedd

Shehere karika

Végre, végre nekem is van! Nem túl bonyolult minta, inkább csak az elszántság hiányzott belőlem, de végül elkészült. Alkalomra készítettem kivételesen magamnak. Ezen a héten (csüt.,péntek) a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési Karán konferencia lesz ahol hostesskedni fogok, és az ünneplős ruhához kellett valami fekete, szép, de egyszerű ékszer. Hát ez lesz rajtam egyik nap, a másikat még nem tudom, de majd az is kiderül előbb-utóbb.


A karika készítése során megismerkedtem többek között Katival, ami nagyon boldoggá tesz, mert már mióta fűzök követem a munkásságát, de most találkoztunk először személyesen, és nagyon jó volt. (Örülök, hogy megismertelek, és remélem fűzünk még együtt!)


Minta: Trytobe

2 megjegyzés:

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Szia Noyka!
Gyönyörű lett a karikád! Fantasztikus ékszer! Biztos, hogy nem hagyják majd szó nélkül hostesskedésed közben! :) Én biztos nem hagynám! :)))
Ügyes vagy! :)

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Kedves Noyka!
Én is remélem, hogy fűzünk még együtt! Jó érzés volt, hogy az együtt töltött nap folyamán megszemélyesült a blog és megismerhettem a mögötte lévő embert. Személyedben egy nagyon kedves gyöngyfűző sorstársamat ismertem meg! A segítségeddel elkezdett csillag is készül ám, csak idő hiányában félre van téve. Ahogy elkészült eldicsekszem Neked :)))

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments