2010. március 6., szombat

Elmaradások

Ezeket még korábban csináltam, de ma szép napos idő volt, így csak ma fényképeztem le.
A medálhoz még nem találtam ki, hogy milyen lesz a láncrész, de töröm rajta a buksim, ha van rá ötlet, kérlek írjátok meg. A medál Szilu mintája alapján készült, és eléggé megszenvedtem vele, mire rájöttem, hogy kell összehúzni, hogy kialakuljanak a szirmok, de megérte:) Köszönet a mintáért!


A karkötőnek imádom a színeit, és a jövendőbeli tulajdonosa, remélem boldogan fogja viselni. A tulaj személye, még számomra sem ismert:)


Ezt a fekete-piros karkötőt az Anyukám csináltam, miután megtanítottam neki Mu Tyo mintáját. Nagyon élvezte, és azóta is gyakran viseli büszkén:) Én is nagyon büszke vagyok rá, hogy nekiállt, és végig is csinálta:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments