2010. február 3., szerda

Legjobb barátnő szülinap és győri kirándulás

Február 2.-án született az én legjobb barátnőm TsyBaby! Sajnos Tegnap nem volt időb blogolni, de most nyilvánosan is Nagyon boldog szülinapot kívánok Neki. Most lett 22 éves, és remélem, hogy ez az év olyan lesz, amilyennek azt Ő szeretné. Kívánom, hogy teljesüljön minden kívánsága, és minden úgy süljön el ahogy azt Ő eltervezi.


Tegnap történt még, hogy Apukámmal és a Párommal elmentünk a győri termálfürdőbe. Nagyon jól éreztük magunkat. Ezután elmentünk a két kedvenc gyöngyösboltomba, és kiélhettem magam, nézelődhettem, válogathattam, és rengeteg gyönyörű új gyöngyre tettem szert. Azt hiszem erről az érzésről nem kell többet írnom, minden Gyöngyöslány jól ismeri. Sok újdonságra tettem szert, és feltöltöttem a készletem a kedvenc gyöngyeimből is. Végre sikerült befejeznem az Okno szettet is, amit itt láthattok:


1 megjegyzés:

timpigyöngyei írta...

Szépséges szett lett, különösen a füli ötlete tetszik! :)

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments