2010. február 15., hétfő

Első díjam:D

Múlt héten meghívtam Alízt egy olvasós-ismerkedős játékra, aminek nagyon örült. Ma amikor feljöttem a blogomra megnézni, hogy történt-e valami változás, láttam, hogy van egy új kommentem. Nagyon szoktam örülni ezeknek a rövid kis üzeneteknek, mert mindig olyan kedves üzeneteket hagytok benne:) Rákattintottam, hogy elolvashassam, és nem is számítottam arra, hogy ez lesz a következménye, ugyanis Alíz megajándékozott egy díjjal. Ezúton is nagyon szépen köszönöm Neki.7 dolog rólam:

- Nagyon nem szeretek egyedül lenni!

- Ha már jobb az időjárás, és süt a nap délutánonként szeretek egy pléddel kiülni az udvarunkra, és csak relaxálni.

- Nagyon szeretek társasjátékozni, viszont veszíteni nem szeretek.

- Szeretek meglepetést szerezni csak úgy a szüleimnek, barátaimnak, persze a szó jó értelmében.

- Imádok vásárolni, és ezt sajnos néha túlzásba viszem, bár azt mindig tartom, hogy "addig nyújtózkodj, amíg ..."

- Sajnos azoknak a dolgoknak, amik nem érdekelnek annyira, de egyszer muszáj megcsinálnom általában az utolsó pillanatban állok neki, pl. iskolai beadandók, kötelező olvasmányok. Persze mindig elkészülök velük a meghatározott időpontig, de ezen szeretnék változtatni, mert tudom, hogy bármikor közbejöhet valami, amit előre nem lehet tervezni. Akik ugyanebben szenvednek, ajánlom, hogy nézzék meg ezt a mesét, tanulságos és csak 10 perc:D (MESE)

- Mottóm: "Nem tudtam, hogy lehetetlen, ezért megcsináltam" - és próbálom magam ehhez tartani.

És hogy én kinek adnám tovább?:
Annamuczinak (http://annamuczi.blogspot.com/)
Petrának (http://petragyongyei.blogspot.com/)
és habár nem tudom, hogy ezt csak gyöngyösöknek lehet-e adni, én azért szeretném más kézimunkásnak is odaajándékozni.
Krisztának (http://neita.freeblog.hu/)
Remélem Nektek is ekkora öröm lesz lányok, mint amennyire én örültem neki:) További jó blogolást mindenkinek.

1 megjegyzés:

LUJZA Gyöngyei írta...

Nagyon örülök, hogy örömöt szereztem Neked ezzel a díjjal!! Megérdemled! Az pedig külön szuper dolog, hogy nem csak gyöngyösöknek adtad tovább! :) Alíz

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments