2009. december 13., vasárnap

Iparművészeti vásár Fehérváron

3 héten keresztül van Fehérváron ez az Iparművészeti Vásár, mint ezen a szórón is láthatjátok. Én szombaton mentem el rá, és nagyon nagy élmény volt, nagyon sok szépséget láttam. Ott volt Vezsuzsi akivel most taliztam először, és részem volt abban, hogy láthattam élőben az alkotásait. Nem volt semmi ez az élmény ezt elmondhatom. Ott volt még Somogyi Csilla (Seherezade) és Ági&Eri is, akik szintén gyönyörű kincseik vannak. Remélem egyszer én is leszek olyan ügyi, hogy vásározhatok úgy, mint Ők, ja és azt is, hogy lesz még alkalmam személyesen találkozni Velük!:D

2 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Noyka köszi,hogy meglátogattál! Nekem meg ez volt élmény,hogy eljöttetek!

AgiEri írta...

Szia Noyka,
köszi a sok dícséretet :)! Örülünk, hogy eljöttél! Megnézegettük ám a weboldaladat és nagyon szép ékszereket készítesz, de igazán! Bátran menj vásározni velük :).

Megjegyzés küldése

 
Blogger Templates MySpace 2.0 Layouts
Blog Backgrounds
MySpace Comments